всички новини

DOLPHI® на Playmate of the Year 2015 в София.

На 28 януари 2016 MEDHOUSE SWISS BULGARIA подкрепи популярното в България светско събитие – конкурса „Playmate of the Year”, като представи марката си швейцарски презервативи DOLPHI®.

Конкурсът се организира от легендарното мъжко списание PLAYBOY. „Playmate of the Year“ се провежда вече 14 години, за които се превърна в най-бляскавото и обсъждано събитие в светския календар. Всяка година 12 красавици мерят талант и сексапил в борба за короната, а победителката се обявява на грандиозна церемония, съчетаваща луксозна обстановка, отбрани гости, впечатляващ спектакъл и естетски поднесена еротика.

Швейцарската марка презервативи DOLPHI® участва като спонсор на конкурса, провокирайки гостите на събитието още при влизането им. Те бяха посрещани от сексапилните DOLPHI-момичета и уникалният не само за страната DOLPHI-мобил с интригуващи въпроси и подарък – опаковка презервативи DOLPHI® СOLLECTION, както и повече информация за новата за българския пазар марка.

Повече от 300 гости отбрана публика, присъстващи на гала вечерта и церемонията по оценяването на 12-те финалистки, се снималиха с DOLPHI-момичетата с обещание да експериментират с отбраната селекция презервативи DOLPHI® СOLLECTION. Жив интерес предизвика и атрактивния рекламен мотор DOLPHI, който е официалното превозно средство на марката.

DOLPHI-мобилът привлече вниманието на всички присъстващи. Футуристичното двуколесно возило MonoTracer®, с дизайн като от фантастичен филм, е произведен по поръчка от швейцарската компания PERAVES в партньорство с BMW. До нестандартния мотоциклет на DOLPHI® застанаха такива известни светски личности като водещите Ники Кънчев и Иво Танев, светският лъв Евгени Минчев, много репортери, реномирани представители на различни медии и на модния бизнес в България.

В един от най-престижните в светското пространство конкурси, тази година титлата Playmate of the Year, грабна Ася Капчикова от Девин - 24-годишната танцьорка и фотомодел, очарова журито с нежния си чар, женствено излъчване и изключително уверено поведение на сцената. За нея „да си секси е ежедневие...“, а за гостите на събитието с презервативи DOLPHI® ежедневието може да донесе невероятни емоции, сигурност и максималното удоволствие от еуфоричните моменти в живота им.

Loader